luni, 26 iulie 2010

Mancarica de rosii cu garnitura de orez



Astazi aveam chef de ceva ce nu mai mancasem de mult. Asa ca, mi-am amintit de mancarica de rosii pe care ne-o facea mama acasa, desi am adaptat-o putin.
O mancare usor de facut, gustoasa si numai buna de consumat vara.

  • Avem nevoie de:
- 1 kg rosii
- o ceapa mai mare
- o cutie ciuperci taiate
- sare
- piper
- oregano (optional)
- busuioc (optional)

  • Cum procedam:
- taiem ceapa si o punem la calit, intr-o cratita cu putin ulei
- peste ea adaugam ciupercile si le lasam si pe acestea sa se caleasca putin
- taiem rosiile cuburi, le adaugam in cratita si lasam totul la fiert. Tot acum putem adauga condimentele, iar daca rosiile nu sunt foarte zemoase, punem putina apa.
- o facem cat de zemoasa ne place
Reteta facuta de mama era fara ciuperci, doar rosiile si ceapa. In momentul in care rosiile erau aproape fierte adauga in cratita si cativa ardei copti si mai lasa putin la fiert, sa se patrunda gusturile. Foarte gustoasa.
De data asta, eu am mancat-o cu garnitura de orez, iar alta data am mancat cu smantana si a fost la fel de buna.
Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu