duminică, 5 februarie 2012

Stef ma pune la treaba... iar... :-)

           
 
                 Stef, mersi tare mult pentru premiu si ca, de fiecare data, te gandesti la mine. Partea mai putin placuta e ca trebuie sa raspund si intrebarilor care, de aceasta data se pare ca sunt mai multe. Dar, daca astea sunt regulile jocului... sa purcedem :-)  :

1. Aminsteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link  catre blogul ei - pai, cine altcineva daca nu Stef
 
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.
I. Care este produsul de machiaj preferat? - rimelul si dermatograful
II. Care a fost trendul preferat in anul 2011? - asta m-a incuiat, dat fiind ca in 2011 nu am stiut altceva decat strumfi :-P
III. Care este desertul tau preferat? - cam toate imi plac, atata timp cat nu sunt foarte dulci si nu contin nuca de cocos. :-P
IV. Culoarea preferata- bleo
V. Care este prenumele tau- Alina
VI. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?- zilnic ascult foarte multa muzica, deci nu as putea spune, dar ultima care-mi tauie in urechi e o melodie a lui Clayderman, dat fiind ca tati adoarme copilul :-)
VII. Pisici sau caini?- ambele

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus la nimeni pe blog- nu scriu lucruri personale in blogul meu, ma limitez la retete, desi cu premiul asta am incalcat regula jocului...imi place toamna :-)
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu- il ofer tuturor celor ce ma viziteaza.
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu