luni, 2 august 2010

Salata boeuf


Salata boeuf imi place foarte tare. In copilarie mama o facea mai mult la sarbatori, poate si pentru ca e mai migaloasa. Eu nu pastrez traditia si o fac atunci cand imi e pofta. :-)

  • Avem nevoie de: (cantitatile sunt variabile, in functie de cantitatea dorita)
- cartofi (aproximativ 1 kg)
- 1 piept de pui
- morcov (cam jumatate kg)
- o cutie mazare
- castraveti in otet/murati
- maioneza
- sare/vegeta
- piper

  • Cum procedam:
- punem la fiert cartofii in coaja si separat puiul, morcovul si mazarea daca este nevoie
- curatam cartofii si, atat ei cat si celelalte ingrediente vor fi taiate cubulete, cat de marunt va place
- adaugam maioneza, preparata ca aici. Daca e nevoie de mai multa maioneza, mariti cantitatea de oua: spre exemplu 2 galbenusuri fierte si unul crud, sau chiar parti egale.
- se condimenteaza cu sare/vegeta si piper si se mai adauga castraveti murati, daca nu este suficient de acra
- se orneaza dupa preferinta si...

Pofta mare!

2 comentarii:

  1. vai ce pofta mi-ai facut la cat de bine arata....

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre nenorocul meu, salata asta nu e facuta recent. Poza e mai veche. :-(

    Si mie imi e pofta rau. Sper sa mai fac cat de curand.

    RăspundețiȘtergere