sâmbătă, 3 iulie 2010

Cod cu garnitura de cartofi


N-am mai mancat peste de foarte mult timp, asa incat astazi mi-am facut pofta: peste cu garnitura de cartofi natur si sos de smantana cu usturoi.

  • Avem nevoie de:
- cateva bucati de peste (eu am folosit file de cod)
- cartofi
- smantana
- 2 catei de usturoi
- putin marar
- sare
- piper

  • Cum procedam:
- condimentam fileul de peste cu sare si piper, pe ambele parti
- il dam prin malai si il punem la prajit intr-o tigaie
- cartofii ii taiem cubulete si ii punem la fiert, in apa cu sare. Dupa ce s-au fiert, ii scoatem intr-un castron, ii mai condimentam daca este nevoie si ii amestecam cu putin unt sau un strop de ulei.
- sosul il pregatim din smantana, usturoi, sare/vegeta, putina zeama in care au fiert cartofii si putin marar verde


Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu