sâmbătă, 24 iulie 2010

Chipsuri la cuptor



Astazi aveam chef sa rontai ceva si, tot gandindu-ma, mi-am amintit de aceasta reteta gasita candva la Teo.
In ciuda caldurii de afara, am intrat totusi in bucatarie, sa-mi satisfac pofta. :-)

  • Avem nevoie de:
- cartofi (cam 4-5)
- usturoi granulat
- boia de ardei
- piper
- vegeta

  • Cum procedam:
- taiem cartofii felii foarte subtiri
- condimentam feliile de cartofi cu ingredientele de mai sus si le asezam una langa alta, intr-o tava pe care am asezat hartie de copt, unsa cu putin ulei
- punem tava la cuptor pentru aproximativ 40-50 min, la foc mediu (durata depinde de cuptorul fiecaruia si de cat de crocante vrem sa fie chipsurile)
- se pot servi simple sau cu diferite sosuri, dupa preferinta

Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu