sâmbătă, 26 iunie 2010

Fasole batuta, cu sos

Weekend-ul asta fasolea a facut legea. :-) Astazi fasole batuta, ca nu mai mancasem de foarte mult timp si oricum eram in pana de idei culinare.

  • Avem nevoie de:
- fasole
- usturoi
- ceapa
- pasta de tomate
- sare
- piper
- ulei


  • Cum procedam:
- alegem fasolea, o spalam si o punem la fiert in mai multe ape... stiti voi de ce :-)
- dupa ce a fiert scurgem apa intr-un vas separat si "facaluim" fasolea :-) Eu m-am ajutat de un blender, pentru a-mi fi mai usor
- frecam fasolea cu putin ulei
- adaugam usturoi pisat, sare si apa in care am fiert fasolea, pentru a ajunge la consistenta dorita
- pentru sos, calim o ceapa in putin ulei, adaugam pasta de tomate si o cana de apa. Condimentam cu sare, piper si, desi ar parea ciudat, eu adaug si cam o lingura de zahar, pentru a mai indulci putin sosul devenit acrut de la pasta de tomate.


Fasolea e numai buna de consumat, mai ales calda si cu ceva acru langa. :-)

Sa aveti pofta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu